05 Mei 2011

Recent Haul of HW & MB

Sebulan dua ni banyak gak beli Hot Wheels & Match Box.

yang ni beli merata2.... tak ingat sangat.....

 Yang Willys & Cobra tu tak ingat beli mana. Tapi yang empat belah kanan tu semua beli kat 7E area Teluk Batik/Lumut masa Family Day NISMOCLUB bebaru ni. Ada lagi 1 7E aku tak singgah masa tu, psal dok dlm konvoi..... aku plak lead..... kang abis semua konvoi masuk 7E.......nayaa.....

Yang ni baru semalam kat The Mall. TQVM Saruman & Rahmat for the tip off. Treasure Hunt pertama aku tahun ni '68 OLDS ... hahahah lemau btul.... dah nak separuh tahun baru 1st?? Tapi tak best ler TH American muscle nii...... tak chun....

Tengah aku dok susun2 utk amik gambar, aku perasan... laaaa... dah ada Custom Camaro ni... terbeli dua lerr..... tapi bila aku tengok bebetul... aiksss...... sama tapi tak serupa..... yang satu ada decal nomor 6 besar & stripe oren kat pintu... yang satu lagi kosong..... variant tuuu..... ahaksss.....

 Close up skit.....

 Ferrari 458 Italia.... satu siri Premiere & satu lagi Faster Than Ever

3 ulasan:

  1. bebb..cool tu variant..caya bro..nice catch

    BalasPadam
  2. Hi Atai ,

    You really have the treasure of all the good good cars.
    HW have ranges that attractive & affordable.

    Congratulation.

    Kin.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...