24 Mei 2011

2009 _ Ekspidisi Bukit Tabuh - Part 2

Alahaii..... apahal ler plak gambar2 aku abis tonggang langgang ni.... kat PC ok... bila upload jadi terbalik2..... hmmm lantak laaa labuu......... Sapa nak tengok pepandai ler telengkan kepala tuu.....

Sambungan dari Part1.

Lepak kejap atas tu... isi perut ngan roti & air yang bawak bekal.... beborak2... amik gambar... pastu turun balik. tak silap aku dalam pkul 12 t/hari da sampai bawah balik. letih tak yah citer ler. Din botak yang sekali group ngan aku masa turun tu siap tanggal seluar nak sapu minyak kat peha.... tak tahan muscle sakit... huhuhu..... 

sampai kat bawah hilangkan keletihan dengan melepek atas rumput. letih dah hilang, sambil nak tunggu group yang lambat turun, terliur tengok ada bebudak belasah mandi anak sungai yg keluar dari dam kelang gate tu.... aku pun join sekaki..... best gak... ada batu besar & tinggi, pastu bole terjun tiruk dalam air. Bebudak lain pun join gak sekali. memula ngeri gak nak terjun... bila dah sekali cuba nak terjun byk kali plak..... sampai ler semua sampai, last2 bersurai......

Aku sengsorang time ni... yang group laju dah sampai puncak belah sana......



Puncak yang mana satu pun aku tak tau..... da lupaa.....

Panjatan paling thrill.... 90 degree curam, pkai tali & tanah tak kejap.....


rerumput macam lumut..... style tuu.....



Kori jiwang karat..... ahaksss....

Nampak tak dam kat bawah tuu......

 
pelik aku tengok kayu ni.... bengkang bengkok......



1 ulasan:

  1. Hi Atai ,

    You really an outdoor & active person.

    Great experience , pictures & story.

    Kin.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...