16 Mei 2011

Roti Canai Sabar Menanti & Kari Gearbox

9 sampai 11 Mei 2011 lepas, aku kat kelantan atas urusan tugas. Sesambil selam air, balik kampung skali.

Salah satu agenda, mestilah cari makanan feberet. Kampung aku kat kubang kerian. Kat sebelah depo bas SKMK, ada satu gerai kayu kecik nama Sabar Menanti. Gerai ni famous dengan roti canai dan kari gearbox. Kalu kat tempat lain, sup gearbox tu biasa, ni kari gearbox. Hmmm.... Lendir lemak2 memang tahap kolestrol yang best pada tahap tertinggi. Hahaha.... Memang aku layan... Sekali sekala.....


Mesti dapat agaknyer, naper nama gerai tu Sabar Menanti? Kalu tak kena gaya, memang kena tunggu lama nk dapat makanan. Tapi kali ni aku pegi awal, orang takder lagi. Beli 5 keping roti canai n gearbox seketul saiz sederhana dengan kos RM13 jerr.... Bagi aku berpatutan.

Kari Gearbox close up.....

Jangan plak ingat aku bantai makan semua roti n gearbok tu. Wat balik utk penghuni umah yg lain gak.

Sebabkan kamera aku dah rosak, sekang gambar kualiti henpon chokia jerr....

2 ulasan:

  1. memang terbaikla makan kt sini. xde tempat lain yg leh buat roti canai & kari gearbox sesedap kubang kerian ni.

    BalasPadam
  2. timakasih tinggalkn ulasan. 'Sabar menanti' ada kelebihan, tempat lain mungkin ada kelebihan lain yg tersendiri.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...