28 Mei 2011

NISMOCLUB Family Day 2011 - Teluk Batik Perak

Seperti yang telah aku warwarkan dlm blog ni, Family Day 2011 NISMOCLUB telah berlangsung dari 30 April hingga 2 Mei 2011 yang lepas. Acara tahunan NISMOCLUB ni, dah masuk edisi ke-7 dan aku tak pernah miss semuanya. Harap akan terus dianjurkan setiap tahun.

Walaupun tahun ni penyertaan kira ok, dalam 180peserta termasuk keluarga dan dalam 80 lebih Nissan, tapi ramai gak muka2 lama takda. Ada gak ahli2 dari negeri2 dan zon2 tertentu agak hambar sambutan. Aku nampak kalu wakil zon/negeri proaktif, sambutan kat negeri/zon akan tetap meriah. contoh terbaik geng2 dari kelantan.... memang meriah dan happening sambutan. Yang aku ralat sikit diorang jadi frust bila kemeriahan diorang tak dapat saingan dari negeri/zon yang lain dan acara tak sampai jangkaan iorang. Takpa gang kelantan... tahun depan FD kat pantai timur, korang pastikan gempak!! uisshhh.... da membebel plak aku ni....
konvoi dari KL, berenti kejap lepas tol kat perak (tak ingat plak aku kat mana) sambil tunggu kereta lain bayar tol.....

Sampai kat hotel penginapan, check in jual baju tshirt, pastu petang tu ada AGM sampai ke malam. Malam tu acara bebas, kitorang gi makan ikan bakar kat belakang hotel..... best gak... berpatutan, cepat & sedap.

Keesokan harinya dimulakan dengan cara sukaneka.... walaupun panas terik, tapi sambutan tetap meriah......



Nabil beraksi.... masa ni dia dapat nomor 1... tahniah!! huhuhuh

Nylea masa acara sukaneka..... takder plak acara utk babies.... ahaksss.....


Petang plak ada acara photoshoot. Buat kat bawah jambatan puan sri bainun, manjung. Photoshoot Family Day kali ke2 tahun 2005 pun buat kat lokasi yang sama gak. Membangkitkan nostalgiaa.....

Kereta feberet aku masa FD kali ni.... Wing Road Y11. Bodikit & colour Scheme yang menarik... Flat Pastel Blue

Tahun ni ada mender baru... penyertaan MPV & SUV yang meriah......Presage, Serena, Navara & Frontier
gambar dari hery Y10... diambil dari atas jambatan sri bainun semasa acara photoshoot


dari pandangan aku plak.....

Presage depan Marina Cove Teluk Batik yang tak best.....
nanti ler aku sambung lain kali.... ada lagi ceghita yang nak di ceghitakan.....
.... bersambung......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...