31 Mei 2011

End of May Hauls

Banyak kali gak aku outstation bulan ni... Kota Bharu, Kuching, Kota Kinabalu..... ada peluang mmg aku hunting..... tapi tak bersungguh sangat lerr......Sabtu 28Mei2011 baru ni, ke KLCC.... 1st time jumpa 370z custom shop.... ahaksss.... memula malas gak nak beli. Tapi Dora bg galakan plak.... amik jer lerrr.......

Preview.....Maisto Custom Shop 1:24 2009 Nissan 370Z. Dapat kat KLCC pagi sabtu br ni. panas lagiii.......

MBX: Audi R8, Fisker Kharma Phev & Porche 911 GT3 dapat kat Kota Kinabalu. Yang kereta polis tu plak dapat kat Kota Bharu
 
HW: Scorcher, Lancer Evo X & Lamborghini Gallardo Superleggra dapat kat Kota Kinabalu.
Kalu nak ikutkan Evo X & Gallardo tu dah ada..... yang Evo X tu  saja beli lagi satu psal yang aku ada tu decal dia chomot giler.... kira macam defect gak ler. Tapi tak jumpa plak aku nak amik gambar sebelah2 utk compare. Yang Gallardo tu mmg aku tak sengaja beli.... tamau semenarnyer..... tapi terbawak gak kat kaunter & terbayar gak.....

Yang Scorcher tu pun semenar nyer aku tak selera. tapi perasan plak aku sesuatu yang pelik kat keta tu..... cuba tengok kat bawah ni......

Perasan tak....??

Tayar depan takder....... ahaksss....... defect nii......

5 ulasan:

  1. bebb..mmg superb error beb..kadang kadang(p.ramlee) jmpa je nih..simpan..high value

    BalasPadam
  2. oooo.... dia panggil error yerk.... aku ingat defect.... huhuhu

    simpan simpan gak... kalu ada nak trade ngan nissan 350Z 2011 yg warna kuning tu aku lagi sukaaa..... huhuhuh

    BalasPadam
  3. Audi R8 tu dapat kat KK kah? Ndak kenal price tag dia..

    BalasPadam
  4. yep thien..... dapat kat KK masa outstation

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...