01 April 2011

Takara Choro Q :: Calsonic Impul Z #12

29 Mac 2011 yang lalu, aku kemas belakang kabinet TV, psal mlm tu kedai elektrik nak deliver TV baru. Banyak gak harta karun yang ditemui kat belakang kabinet tu. Duit syiling, ketip kuku dan kebanyakkan mainan bebudak ni, selain habuk yang tebal beberapa inchi... huhuhu. Tapi ada satu harta karun yang bole kata menggembirakan aku...... Takara Choro Q Calsonic Impul Z ni.....pull back action !!!

 Saja posingkan dengan adik dia ...Calsonic Impul GTR... kiut tak?

 Tayar belakang yang gemuk, side profail yang dikartunkontotkan



Kat belakang ni tah apa ditulis, aku pun tak paham......

Kalu nak imbas balik, Choro Q ni Nabil yang dapat masa pegi Super GT kat Sepang kalu tak silap tahun 2009. Masa tu bawak Nabil untuk kids pit walkabout. Selalunya team2 ni ada special gift masa kids pit walkabout ni. Sticker, stationary, toys, bendera etc..... Diorang bagi kat bebudak ajer. Aku tumpang masuk untuk amik gambar lerrr.... gunung2 fujiyama.... ahaksss..... Masa dapat toys ni, aku belum lagi berkecimpung dalam pengumpulan toys ni. Jadi tak amik pot sangat. Tapi bila dah jumpa balik... apa lagi... jadi collection aku lerr..... bersihkan habuk2 jer... wallaaa.....

* pics by henpon chokia....

1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...