25 Mac 2011

HWs and Maisto Fresh Metal :: Nissan Cube

23Mac2011 aku ke Alamanda Putrajaya tuk beli PizzaHut, wat makan malam ngan mak aku kat umah adik aku. Tapau... psal kat Putrajaya takder delivery (hampehhh...)

Sementara menunggu Pizza dimasak, aku singgah Carrefour. Waaa.... banyak nyer HW. 2011 nyer plak tu, lama dah tak jumpa. Aku pun kutip ler apa2 yang patut... ni ler hasilnya.....

Takder ler spesel sangat. yang spesel nyer pun psal aku dah lama tak beli HW bebanyak camni......

Murah HW kat Carrefour ni... RM5.90/unit jer.... tapi yang tak best nyer, card dier kena tebuk ngan wayar utk ikat sensor, nak elak kena curik kot.

  
 Selain HW aku beli dua ekor ni gak. Maisto Fresh Metal Nissan Cube & die cast brand carrefour Nissan 350Z.


Nissan Cube, design memang pelik. terutama bahagian belakang..... 

Depan nampak normal jerr......



 Rear view dari kiri


 Rear view dari kanan plak... lain kan?


 Pullback action......and operable front door.

1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...