22 Mac 2011

Mari Menggoreng Nasi!!.... Part II

Dah jadi orang bujang dua minggu ni, makan malam memang mencabar.... Selalu balik opis makanan dah tersedia. Tapi dah pembantu semua takda, mau tak mau kena carik sendiri makanan. Malam tu aku malas nak keluar... jadi aku goreng ler nasi sendiri. Nasi sejuk kebetulan ada dlm peti ais tu.

Selain tu dok belek2 dlm peti ais ada plak daging burger kambing yang entah bila akan dimasak nanti. Jadi aku pun decide utk campur sekali dalam gorengan nasi kali ni. Jadi aku namakan nasi goreng ni "NASI GORENG BURGER KAMBING".....huhuhuhu... bole?

Tapi kali ni aku tak amik gambar step by step. Bahan2 pun aku tak ingat dah.... senang cerita hampir semua sos2 kat dapur tu aku campur. Hasilnya? memang best & menyelerakan.... hahaha... tekak sendiri bole laaa....

 
  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...