18 Mac 2011

Castrol EDGE Experience Nurburgring Final Round :: PART III

...Sambungan.......

Selepas dua cabaran, kitorang break untuk lunch. Masa ni jumpa balik ngan semua peserta dari kumpulan2 lain. Borak & dengar cerita pengalaman diorang...... Dari borak2 tu, pdapat rasakan peluang aku dah kabur, psal diorang nyer cerita buat elok dalam cabaran2 tu. Takpa laaa...... kenangan dan pengalaman berada kat sini pun dah memadai......

Sesambil makan, Castrol Girls ada kat situ untuk isi masa bergambar......

 mana satu nak pilih ni.... ramai sangat.... semua thomey2 plak tu.... huhuhh


 
 khairul tak makan, dia sibuk posing & bermesra dengan castrol girls ajerr.... huhuhu



memang berdarah idung tengok..... huhuhu
 

 
 Cabaran Makan ke-2.... hahahaha

 
Lepas makan kitorang ada short shooting ngan program TV astro "Engine Blocks". Alaa... yang pengacara dia sanjeev parlar (betul ke aku eja ni) ngan paula malai ali tu. tapi aritu, sanjeev jer ler ada. paula dengar citer cuti bersalin.

Beratur lagi......


Kebetulan plak, shooting tu kat straight yang kitorang akan buat cabaran ke3 iaitu obstacle avoidance.


Susun orang sebelum shooting.....

Ingat nak amik ler gambar diorang shooting tu, tapi diorang amik kamera aku..... huhuuhuu... kalu nak tahu apa yang dishoot tu, kena tengok engine blocks lerrr.... tiap isnin malam...... err... Dah tayang pun kat Astro Channel 813 minggu ni. Ada gak aku rekod dari TV tu guna kamera..... kalu sempat aku share kendian.....

Dalam cabaran ke-3, kena bawak 3series 60km/h lurus, pastu sampai kat line yg ditetapkan brek, sesambil elak kon yang diletakkan kat depan dengan steer ke kiri dan kena berenti kat dalam kotak.

Brader razman, bagi briefing....


Setiap cabaran, memang akan ada taxi ride demo, pastu kita cuba bawak 1 round, round ke2 kita bawak, baru diadili.....


http://www.youtube.com/watch?v=vJ6XptEnXX8



 
 Group mate, kena interview ngan sanjeev engine block.... semangat dia bercerita..... aku awal2 kata english aku broken.... huhuhuh

Walaupun 60km/h dengar macam tak lajukan? tapi bila keta dibawak tengok kon kat depan tu, rasa macam cemas nak langgar jer. yg jadi konpius lagi, keta ni ada ABS. jadi brek tu kena tekan jer, takyah lepas. kita dah terbiasa bawak keta takder ABS. kalu lock brek, nak steer, kena lepas brek kejap. jadi itu ler yang terjadi...... psal tu gak aku terlanggar kon tepi...... jadi hancor terus harapan aku utk dapat ipad.... huhuhuh

Posing lepas abis cabaran ke-3. Alahai... gambar aku takderr...... dah bagi kamera kat orang tolong amikkan.... tapi takder plak gambar..... salah tekan button ler tuh.... huhuhuh


E eh.... chloe posing atas track plak lerr......


hahaha... .sapa kat sebelah tu ? sekali kena crop..... huhuhuh.... . jangan marah brow, saja nak bagi nilai komersial lebih skit kat gambar ni.... huhuhuh


 Close up sikitt....... hmmm.... takleh tido malam dibuatnyerr..... huhuhuh



 
 Bukan senang nak posing atas track......


Lagi susah kalu posing secara baring tengah2 panas terik atas track..... huhuhuh.... cayo lah leon.....


.... bersambung......

2 ulasan:

  1. mantappp awek2 litar nih !! tapow satu bawa balik umah!!

    BalasPadam
  2. takleh tapau... kena dine in....huhuhu

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...