21 Mac 2011

TAKARA TOMY : Hasemi Tomica Ebbro GT-R

Sambungan dari sini.

12 Mac 2011 lalu aku ke Jusco Keramat saja beboring dok sorang, gi cari mainan skit. Masa dok belek2 terjumpa satu unit Takara Tomy kat shelve, tapi tak nampak plak almari Takara Tomy ni. Jadi aku tanya ler promoter, kat mana almarinya. Promoter tu pun bawak keluar dari bawah kaunter lori Takara Tomy besar yang ada compartment utk simpan unit2 Takara Tomy. Salah satu unit dalam lori tu Hasemi Tomica Ebbro GT-R ni. Bila aku tanya, dia kata boleh jual berasingan. Ahaksss...... memang rezeki untuk aku lerr..... tak pikir panjang lagi terus angkat......
 
 
 Keluar dari kotak.....
 
 Apa ada dalam kotak?

 Rear view

Front view

2 ulasan:

  1. huhu rezeki ko ke rezeki jusco? :p

    BalasPadam
  2. dedua lerr.... jusco rezeki dapat duit... aku rezeki dapat keta mainan.... huhuhu

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...