23 Mac 2011

The Three TAKARA TOMY


19 Mac 2011 baru ni secara tak sengaja dan tak dirancang aku ke Sunway Lagoon sengsorang (lagii...). Masa sampai tu hujan, diorang tak bagi masuk. Jadi aku pun decide utk ke Sunway Piramid jenjalan sementara nak tunggu Sunway Lagoon tu bukak. Kat piramid tu, apa lagi kalu tak tetengok mainan kalu ada apa2 yang menarik. Walhal wallet tengah nipis nih.

Memula tu aku ke JUSCO. Kat JUSCO aku beli 2 Tomy... unit biasa jerr... Nissan Cima  (F50) & Nissan Skyline (V35). Pastu aku ke Parkson plak. kat situ aku terjumpa ni.....

 Happy giler aku tengok ada Takara Tomy 40th Anniversary, Bluebird SSS Coupe (Datsun 510) & Fairlady Z432. Kira macam double joy lerr..... Tapi.....


...bila aku check bukak, dalam kotak fairlady tu, dah takder. Yang ada RX-8. Cheh...!! potong stim betul...!! Ada ler tuh yang tukar kotak. Psal yang 40th Anniversary ni harga RM16.90 berbanding yang biasa RM10.90. Tak bertanggung jawab sungguh...!!


Akhirnya, pada hari tu aku beli 3 Takara Tomy macam kat gambar bawah ni....





....detail pics kendian laa.....

4 ulasan:

  1. lain kali check dulu beb..hehee..bila nak amik kete..dpt tukar 1 je..lgi 1 mggu ni

    BalasPadam
  2. arghhhhhhh... the button wheels!!!

    BalasPadam
  3. Hi Atai ,

    Great & timeless collection.

    Kin.

    BalasPadam
  4. kown: mmg aku check dulu. sibaik. kalu dak sesia jer beli kotak lain, isi lain. GTR nanti aku collect.TQVM

    sarum: nak wat camna, takaratomy nyer trademark....

    kin:thanks.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...