13 Januari 2010

sport rim untuk Presage aku


Aku beli rim ni kat Yahoo Auction melalui EasyBid Malaysia. Sekang ni tengah tunggu shipping. Diorang cakap ambil masa 45 hingga 60 hari.... lamanyer.......

Tak sabar dah nak sumbat rim ni masuk kat Presage aku.... harap muat....

Kenapa aku beli rim ni....?? nak kata lawa sangat idak ler.... tapi aku mmg minat tul ngan rim yang ada bibir tebal. Di tambah plak rim ni dapat dengan harga yang berpatutan..... lagi murah dari beli rim taiwan baru...... dan yang penting sekali made in Japan!!

specs rim ni:
Rays Victrix Graicy
depan: 18X8jj +35
belakang: 18X9jj +24

nanti kalu rim ni dah sampai dan dah sumbat masuk Presage tu, aku akan updatekan lagi dlm ni.......

kalu nak ikutkan bersepah2 rim diauction kat jepun tu.... kengkadang geram jerrr....... tapi selalunya yang digeramkan tu, harga agak over the budget lah..... ni ada sesikit yang sempat aku savekan dalam hardisk aku.....


8 ulasan:

  1. boleh ajerr....
    ko nak ker, aku bole try carikkan kat auction jepun tu.... alang2 rim ko dah bengkok tu....

    BalasPadam
  2. aku pun nak rim 16 ngan tayar bp rege? RM200/= dapat tak? duit dah tada ni? tu termasuk kos shipping skali dan upah pasang tau. pls reply asap.

    BalasPadam
  3. bole....
    tapi dapat skru nut sebiji jer lerr..... huhuhuuh

    BalasPadam
  4. firrbudi aka lensahijau takde duit??
    heran rase di hati..job kawin tiap2 minggu dpt.. hehe...

    BalasPadam
  5. rim dah sampai. baru amik pkul 11.30pg tadi.... dengan cara mengular ke kepong. huhuhuhu

    tayar depan 205/40/18 tayar belakang 225/40/18. nampak gaya kena carik tayar lain.

    rim dah dihantar dengan chargass nyer ke kedai kat segambut utk kerja2 repair & polish bibir dier psal banyak gak calar. 1 minggu lepas raya cina bole siap.

    Tapi utk kerja polish bibir ni, terpaksa korbankan sticker cute "Victrix Graicy" yang tertampal kat setiap bibir rims tu.

    BalasPadam
  6. Balasan
    1. alamak.... da lupa ler brapa RM... ceghita dah 3 tahun... huhuhuh
      kalu tak silap dlm RM2K +- semua skali.

      Padam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...