10 Januari 2010

assalamualaikum, salam pengenalan.


Huh.... camna nak start nih.... tak biasa lagi nak blok-blok nih...... nak citer apa pun tak tau lagi..... tujuan sebenar blok ni pun masih samar...... saja sesuka dulu lah.....

Mungkin buat awal2 ni perkenalkan diri laa kot....... mungkin pengenalan awal2 ni tak lengkap, tapi lelama nanti bila dah post bebanyak bole kenal la yerk...... aku jugak mungkin post citer2 lama dan flashback selain citer yang current. tunggu jer ler.......

Errr.... gambar atas tu diambil tahun 2008 oleh member En. Firrdhaus atau lebih dikenali sebagai lensahijau kat Sri Damansara. Mekasih Firrd!!

Gambar tu gambar family aku. bersama bini kesayangan aku, Dora, anak sulung, Nabil dan anak kedua, Wina. takda dalam gambar, baby girl yang baru dapat Disember 2009 baru ni, Baby Nylea.

Ni plak gambar masa raya tahun 2008 kat Kuantan, kampung Dora.

Cukup dulu untuk sementara ni. Nanti ada masa aku citer lagi......

2 ulasan:

  1. ya gambar aku ada... bagus2... kalau nak update pun boleh... kita buat outdoor la... hehe

    BalasPadam
  2. wokeh... kita outdoor kat Paris nak? huhuhuh

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...