11 Januari 2010

keluarga ku

Walaupun keluarga aku sendiri bole consider kecik. Baru 5 orang termasuk Baby Nylea, tapi aku sebenarnya datang dari keluarga yang besar.

Keluarga aku tak termasuk Baby Nylea
(gambar diedit pada tahun 2007)


Keluarga besar aku

Keluarga besar aku memang ramai. 8 adik beradik 4 lelaki dan 4 perempuan. Semua dah kahwin dan semua dah ada anak. Abah dah ada....errr..... 20 lebih cucu.... nanti kena kira balik. Gambar kat atas tu pun tak cukup korum lagi. Emak, Abg zuri, Kak Nora, Abg Khor, Leha & Baby Noh takda dalam gambar..... errr...... ada sesapa lagi hilang tak? Mungkin masa ambik gambar ni diorang tengah sibuk kot.... tu yang tak dapat bergambar bersama. Gambar diambil pada Raya Tahun 2009 di Kubang Kerian, Kelantan.

3 ulasan:

  1. besar keluarga ko sampai gambar jadik kecik... hehe

    BalasPadam
  2. waaaaaa besarnya

    kuikukuikui

    asey
    www.ipohtokualalumpur.blogspot.com

    BalasPadam
  3. firr,
    gambar boleh klik bagi besar.....

    asey,
    ko perli ker apa tuh? keturunan subur.....ahaksss...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...