06 Ogos 2011

Pembelian Terhebat di Carrefour

18 Julai 2011, aku tak ingat plak kenapa, tapi aku balik awal. Mungkin psal dora ada hal yang aku tak payah tunggu dia. Alang2 dah awal aku pun tak tau camna macam terpanggil untuk singgah kat carrefour wangsa maju utk tengok hotwheels.



masa sampai tempat hotwheels tu, Wow.... hotwheels main longgok jerrr...ini mesti geng2 otai hotwheels da sampai lama & kaut yang best2. Harga plak ada diskaun. Aku pun macam malas nak membelek bawah timbunan hotwheels utk cari yang aku carik. Pastu aku perasan kotak2 besar belakang tu, ingatkan kotak kosong.... ghupanya ada isi lerr..... apa lagi, aku pun bukak kotak tu satu2 aku belek cari apa2 yang patut. Lama gak aku membelek.

yang lepas peringkat saringan.....
Akhirnya gelak besar & seghonok betul aku hari tu psal kebanyakkan wanted list aku terjumpa. yang pastinya Nissan menjadi pilihan utama. Antara wanted list yang aku jumpa:
1. Nissan 370Z merah
2. Nissan 350Z kuning
3. Nissan Silvia (S15) kuning
4. Nissan Skyline 2000GT-x PAS - 2nd unit utk aku lepas dapat dari KOWN


selain tu dapat Ferari 458 Italia biru tua, Mini Challenge merah & Honda S2000 silver.

Mana yang ada lebih aku beli untuk kengkawan.


Tapi dalam bebanyak tu Treasure Hunt memang konpem da takda. Camna pun mekasih ler kat sapa yang hunting kat Carrefour tu tapi masih tinggal saki baki sikit utk aku & kengkawan. huhuhuhuh. Aku declare hunting hotwheels ni adalah yang paling bermakna tahun ni...setakat ini ler. Banyak wanted list, harga pun murah!

semua yang dikaut......

semua nissan

selain nissan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...