22 Ogos 2011

Bugzees 1:24 :: #3 YellowHat YMS TOMICA GT-R 2008

Ada kaitan dengan pos ni. Juga sambungan dari pos ni.

Seperti yang pernah aku critakan, Super GT di Mesia mmg feberet aku. Dari memula Super GT sampai di Mesia sampai ler ke sekang, aku tak pernah miss pegi tengok kat Sepang. Lebih kurang raya ler, setahun sekali mender tu datang. Dan smestinya team pilihan aku yang berjenterakan Nissan. Da lama gak aku admire scale model kereta2 superGT ni, sebelum aku berkecimpung dlm arena kumpul menan lagi. Nak beli? tak tau kat mana. Harga plak camna? mesti mahal......

Akhirnya peluang tu datang. Mekasih kat Sarum yang bagi lobang mana nak dapat kreta2 ni dengan harga yang mampu milik plak tu. Aku tak lepas peluang.

Cadangnya angkat 1 suda laaa. Tak payah nak tamak2. So pilih ler dari senarai offer. Fuyyooooo..... rambang mata. Sekali nampak kreta GTR Yellow Hat tahun 2008. Team ni da tak wujud sekang. Jadi aku set ngan Sarum utk angkat Yellow Hat, psal dok pikir mesti jadi rare nanti psal team ni da takda.

Dipendekkan ceghita akhirnya sampai laaa order kreta Bugzees 1:24 ni. mmg kagum & puashati. Walaupun tak 100% perfect. Yang lagi sedey, Sarum punya defect tayar depan tercabut. Tapi lepas dikontek orang kat Jepun, diorang selamba kasi ganti lain. Yang rosak tu bole simpan. Mmg marbelous servis diorang nih. Tapi yang tak puashati lagi, Nuat tak order Yellow Hat. Dia order kereta Team Calsonic IMPUL 2009. bila tengok tu...... aaahhhhh lagi chantek. Mungkin psal season lagi baru, jadi kreta dia lagi chun.... tak leh jadii niihhhh............

errrr..... layan gambar Yellow Hat dulu laaaa.......
....dalam kotak

Lebel, barcode & siap ada hologram logo SuperGT

reverse keluar dari kotak parking





ngaaauuummmmm.........


Side view.... marvelessss.......

sexy ass.....

rear view




Sekang bandingkan ngan keter sebenar.... pernah publish dlm blog ni sebelum ni...



Setakat yang dok belek2, dapat ler kesan sikit kelainan antara bugzees 1:24 ni ngan kreta racing semenar yang diambil gambar tahun 2008 dulu. Kat atas fender kreta semenar ada sirip angin. Tapi kat bugzees, tempat tu rata tak berlubang. Lenlain perbezaan tidak dapat dicerap.

Apa dah citer psal Team Calsonic IMPUL tadi.....?? sambung lenkali lerrr.....

7 ulasan:

  1. Wow! superb observation! Congrats!

    BalasPadam
  2. Tunggu yg calsonic impul nyer plak… ada observation gaks…

    BalasPadam
  3. post yg agak lama..tapi nak tanya gak beli katne huhuu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. beli online kat Hobby Link Japan www.hlj.com. Tapi tak sepanjang masa ada, dan ada masa2 jer dijual dengan discounted price.

      Padam
  4. andai ingin menjual email saya ye...sc.spidermonkey@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setakat ni takda plan nak jual. sori yerk.....

      Padam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...