03 Ogos 2011

Malaysia vs Chelsea 21 July 2011_Part II

Sambungan dari sini.

Kat dalam aku target nak duk paling depan. Psal sblm pegi stadium ni ada member aku yg pegi game mesia-liverpool rekemen gitu. Aku follow je ler. Dpt ler duk depan tu psal stadium masih tak penuh masa ni. Da ler belakang gol, pandangan ke pdg pun nampak flat. Biar betul ni. Takperler tunggu jeler.


Masa tunggu aku sibuk dok tengok gelagat org. Memacam. Ada fanatik tak tentu psal bawak spanduk dok angkat jer, walhal game blum start lg. Sanggup tu tanpa pekdah. Yang face painting pun ada, tatau aku camna diorg nak solat maghrib nanti. Harap2 diorg ni musafir bole buat jama' atau diorg ni mmg bukan muslim. Ada gak paklawak mana pegi tetengah tu pkai jersey MU sambil joget2. Yg penyokong chelsea pun boo sambil suruh bukak baju mcm dlm youtube masa game liverpool. Dia dok joget gak. Pastu dia bukak jersey MU tu masih lagi sambil joget bodo. Dia pkai baju putih dalam tu. Nampak sgtlah dia plan mender tu, saja carik glamer murah. Ataupun mungkin dia saja nak memeriahkan suasana.

samada makcik ni memang minat bola atau kena dera anak cucu dia.... huhuhuh

Sehati sejiwa semuka.

masa player mesia masuk check padang. Kelihatan Amri Yahya & Hairuddin Omar, player otai Mesia.

mascot Chelsea.....

Tabik & lega, ada gak penyokong Mesia......

errr..... yang ni pun sokong Mesia. Mmg sokong atau harapkan dapat IC senang nanti? huhuhuhuh

Terry henpon dia takder line....tengah cari line ler tuuhh.....

aku kenal Drogba & Mikael jerr..... Oh Yerr ada Anelka kat belakang tuu......Diorang jer yg tak kenal aku

Akhirnya Drogba perasan aku & angkat tangan kat aku... :P. Oh... kenal ghupanyerr......

rilek ler bang.... muka sedih jerr... home sick kerr....?

Drogba & Anelka

face paint lagi...... sesuai utk mereka yang mmg muka tak hensem.... cover ngan paint tu.... huhuhuhu

kasi sambung satu lagi part....

2 ulasan:

  1. Hi Atai ,

    Wow!!!! Live football match in the stadium.I heard the traffic was terrible that day.
    So what time you reach home ? Hope you & family safe & sound.

    Cheers :)

    Kin.

    BalasPadam
  2. hi kin

    i went there alone, using LRT. 15 minute pass 2nd half i already on my way back. these story should be in part 3 soon. ahaksss......

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...