19 Februari 2011

Peja's Drag Machine by KSR Speed_Part 3

29 Januari 2011 yang lalu aku berkesempatan untuk tengok progress projek drag machine N14 Pulsar GTiR milik Peja kat KSR Speed. Memang nampak macam tak banyak progress. Tapi ikut ceghita ianya berjalan lancar. Pasni harap2 boleh aku featurekan drag machine yang dah siap..... huhuhuh


Fully aluminium radiator with big arse cooler fan.


Tabung apatah kena lingkar nih...?? huhuhuh


Tapi yang lagi best, 4 Feb 2011 yang lalu, sempena balik kampung, aku berjaya gak jumpa Peja bersama kreta mutant oren dier..... sejak jadi mutant ni tak pernah tengok lagi ngan kepala sendiri. Bila dapat tengok baru ler lega. Memang kemas dan menggerunkan. Berkali ganda gempak, best dan power banding ngan keta aku. Bab dalam bonet depan tu, tak yah ceghita , telan air liur jerr...... Ada lagi gambar diambil, tapi psal tuan punya kreta macam nak bagi kreta dia ni low profile nyer legend, maka aku post gambar yang tak berapa nak nampak ler.... bagi yang tengok tu konpius skit. huhuhuhu

Peja's D'Legend!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...