15 Februari 2011

Ford Mustang GT Spotted!

29 Januari 2011 yang lalu aku nak gi kenduri kawin salah sorang budak Nissan kat Ulu Selangor. Aku pergi Shah Alam untuk konvoi sekali ngan bebudak KSR Speed. Kalu nak ikutkan dekat lagi kalu aku pergi terus. Tapi psal nak run-in Sentra aku, ikut jalan jauh sikit pun ok ler. Lagi pun cadangnya lepas kenduri nak shoot terus ke Bukit Jalil untuk tukar Castrol EDGE.

Kat kawasan bengkel KSR tu ternampak mendalah ni..... Ford Mustang GT!! bukan senang nak spot american muscle kat mesia nih!! left hand drive lagiii........ Mainan banyak ler nampak, tapi ni real car scale 1:1.... huhuhuh. Errr.... sebelum ada yg konpius, Mustang GT ni kebetulan jer parking kat area KSR, bukan diorang bikin.... huhuhu.




Aku tak lepas peluang untuk shoot keta rare nih. Tuan dia pun tak tau aku shoot nih. harap2 dia ok.... huhuhuh. Memang ketar lutut tengok keta ni... mesti powerut! 4.6liter V8!


Colour Scheme pun menarik dengan bright orange, matte carbon fibre effect double racing stripe sticker, matte carbon fibre sticker effect sticker on the roof top. Fuhhh.... hanya mampu geleng paler.....


errr...... roadtax baru RM9K...... belum insurans....... ok ler tuh.... ahakssss.....


Kuda ku lari gagah beraniiii..........


GT emblem


Logo Super Snake kat sayap belakang.......


Muka depan dari sisi... i like the profile!


Tayar depan.......


Tayar belakang......





6 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. woooiiiiiii...apasal amik gambar kereta Mustang aku tak cakap dulu...!!!

    BalasPadam
  3. mmg superb..aku pn prnh amik gbr kete ni

    BalasPadam
  4. alamak cowboy.... amik gambar jerrr..... tak rosak pun kerta ko tu.... huhuhuh

    kown... ko amik kat event, kan? ni dia dok dalam keadaan semenar.... umpama amik gamba lisasurihani tengah lelepak tepi jalan, bukan kat anugerah seri angkasa.... huhuhuh, GTR aku mana?

    BalasPadam
  5. penah gak nmpak kat shah alam dulu tapi kaler biru plate no.80.. mcm ni gak ghope dia.. kire kat shah alam ni banyak mustang agaknye.

    BalasPadam
  6. kekabar angin kata owner mustang ni ada 2-3 biji mustang.... tuka2 pkai.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...