27 Februari 2011

I've Made It!! Thanks Castrol EDGE!!




Alhamdulillah, syukur! Aku berjaya meloloskan diri ke pusingan ke4 iaitu pusingan terakhir Castrol EDGE Experience Nurburgring yang akan berlangsung di Sepang International Circuit 4 Mac 2011 ni.


Hanya 16 dari 30 peserta pada pusingan ke3 telah dipilih untuk mengharungi 3 cabaran permanduan sebelum hanya seorang saja yang akan dipilih sebagai pemenang hadiah utama. Hadiah utama adalah tanggungan perbelanjaan ke Nurburgring Jerman dan menghadiri kursus pemanduan sebelum membelasah BMW M3 di litar Nurburgring yang lagenda dan penuh sejarah.

Aku tak lah letakkan harapan yg tinggi untuk ke Jerman psal aku dpt maklumat, ada antara peserta tu memang race driver dan ada yg advance driving instructor. Nak bandingkan ngan aku yg hanya go-to-work driver. Huhuhu. Walaupun camtu, aku akan cuba yg terbaekkk dalam peluang ni dan timba sebanyak pengalaman yg bole di Sepang nanti.


Kalau nak tengok entry review produk Castrol EDGE peserta lain bole ke http://www.facebook.com/castrolmalaysia. Aku tgk orang lain nyer review, kebanyakkan nyer simple ajer. Rasa macam aku lelebih plak. Huhuhu. Ada gak yg gempak. Ada tu ukur kebisingan enjin guna application dlm henpon epal. Tak terpikir plak aku. Untuk melihat senarai penuh peserta yang layak ke pusingan ke 4 ni, bole lah ke http://www.castroledge.com.my/index.php?p=contest_current. Kemudian klik pada tab 'Winners List'.

Doakan yang terbaik untuk aku. Mekasih judge yg pilih aku. Mekasih Castrol EDGE! Mekasih semua!


6 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...