30 Disember 2010

Salam Lama Tak Blog & Reunion MRSM Taiping '88-'90

Salam....

lama gak aku tak update blog nih... entah camna, aku terpaksa tumpukan perhatian kat nismoclub forum sejak kebelakangan ni..... tu yang tak sempat berblog......

camna pun aku akan cuba catch up balik peristiwa2 yang telah berlaku sepanjang aku tak berblog nih... semenar nyer banyak gak peristiwa besar.....

Wokeh.... 18 Disember 2010 lepas.... aku join re-union MRSM Taiping Batch '88-'90 kat Royale Chulan Hotel (gempak tu hotel 5 star.... gayat gak aku...). Yang lagi best... FREE ajer... ada orang sponser... huhuhu..... Memang seronok dapat jumpa balik kengkawan yang dah lama tak jumpa. boleh kata majoriti tak jumpa lebih kurang 20 tahun. Kalu anak dara dah bole beranak dah.

Ramai yang dah berubah, ye ler, 20 tahun tu bukan kejap. Yang keding dulu sekang dah tebal. Yang rambut lebat beremos sudu, sekang dah nipis (aku taaakkk.....!). Yang muka baby face, sekang dah berjambang muka father face. Berborak2.... imbau kenangan lama... amik gambar..... tanya perkembangan terkini.... Makan apa pun dah tak irau sangat psal lagi seghonok layan borak.

Dah abis reunion, sambung plak lepak kat mamak..... aku mintak diri pun dah pkul 3 pagi..... diorang still lagi lepak..... giler laaa.....

Gambar Akak2 yang hadir...... Ada gak yang bujang lagi.......


Gambar Abang2 Macho yang hadir...... Semua bujang!! ahaksss.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...