04 Disember 2010

Argghhhh.... Aku Dah Ketagihan...... Tolongggg......

Sebelum ni aku pernah janji dalam hati dan dah bagitau Dora, aku nak slowdown layan HotWheels. Bukan apa, aku rasa macam malas ler nak terhegeh2 singgah kedai sini, kedai situ... terbelek2 card HW kat rack tu pastu selalu terjatuh2 card2 tu...... Dah ler abis duit aku wat beli mainan yang guna hanya untuk memenuhkan almari tu ajer. Pasal tu aku setkan nak layan HotWheels kalau ada kaitan ngan Nissan ajerr ..... errr...... atau ngan keta2 super car yang famous...... errrr........ atau ngan keta2 bertemakan perlumbaan..... errrr atau treasure hunt....... errr.... banyak nyer 'atau'........ ahaksss....... tak kira ler, papapun mmg nak slowdown....... Mmg ada kesan ler skit memula tu.......

TAPI bebaru ni kecoh kat semua blog collectors HW psal promo kat 7E. Ish..... dah berlangsung baru nak bgtau dalam blog.... Sebab aku tak tau, jadi aku telepas ler hari2 permulaan yang kebanyakkan collectors ni berjaya dapat TH.... Sampai ada yang bukan dapat 1 atau 2 malahan 5 ke 6 bijik sorang dapat TH...... bergumbira abiss .....

Pada 1 Dis 2010, atas semangat HW ni, aku pun nak gi ler jenguk 7E dedekat opis aku, best sangat ker promo kali ni? Niat nya kalu nak angkat pun, ala kadar jer sebagai buah tangan..... Namun ni plak jadinya........




Arrgghhhhh..... terbanyak ler plak buah-buah tangan nihhhh....!!! siut tul........ Kempis dompet akuuu........

Petang tu plak, KOWN offer TH Pink Caddy. ok laaa aku angkat, terangkat sekali ngan 2 yang lain, EVO10 biru & Camaro takda bumbung.

Mustang biru & motor tu hasil tukar kat SOGO psal 14 hari sblm tu aku ada terbeli HW yg aku dah ada..... ahaksss.......


Aku mmg tak suka ler kat TH Pink Caddy ni..... dah ler buruk ngupa keta dier, warna pink plak tu. Workmanship pun ke laut.... comot....... Kalu tak kerana TH aku mmg tak jeling langsung ler kat Pink Caddy ni. Atas rasa jelik aku kat Pink Caddy ni, aku letak dalam almari kat bahagian bawah sekali macam card2 biasa yang lain. Kalu TH lain aku letak kat bahagian atas..... huhuhuhu


Lepas pembelian berbanyak2 kat 7E tu, aku menenangkan semula hati aku. Aku cakap kat hati aku " alaaa... .sekali sekala jerrr.... pasni rilek balik.........".... kononnnnn...... Selang 2 hari lepas tu, masa nak gi semayang Jumaat, Sarum suda bukak ceghita psal pot baru yang baru display latest wave 2011!!! ye kerrr.......

Pas semayang jumaat pergi serbu itu tempat........ Arggghhhh... sekali lagi aku terjerumus...... Selepas melalui tapisan halus, ni ler calon2 yang berjaya mara ke peringkat akhir......
Gallardo Superleggera & GTR hitam tu aku beli dari Sarum. Yang lelain tu kat pot baru yang Sarum dah dedahkan tu......

Toolooongggggg.... aku tamau terjerumus lagiiiii....... Aku banyak komitmen.... Sentra aku wat hal plak tuuu........... huuuuuuuuu

Berjaya kah aku menghadapi godaan akan datang?

4 ulasan:

  1. Wow! ni betul ke ko guna tapisan halus atau kasar ni??? :D

    BalasPadam
  2. errr..... mungkin ada kebocoran kat penapis yang digunakan tersebut..... huhuhuh

    BalasPadam
  3. tak pe lah tuh...wat harta utk darwish nanti..agak2 sesak boleh jual...hehe~~

    BalasPadam
  4. memintak ler semua mainan tu nanti naik harga bole jual memahal... ahaksss......

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...