11 Disember 2010

Nylea Dah Ada Passport

Gambar Nylea kat passport

4 Disember 2010 yang lalu, Aku & Dora bawak Nylea ke Imigresen kat Sri Rampai Setapak untuk buat passport. Umur tak sampai setahun lagi dah ada passport. Bertuah anak2 zaman sekang. Aku dulu nak tunggu berjanggut baru nak ada passport. Itu pun sampai passport tu mati, guna 1-2 page ajer......

Mana ler plak Nylea ni nak pegi? Nak jalan jauh nampak..... Tinggalkan Baba tu jangan lelama sangat......

Kejap jer wat passport ni. Psal bawak baby, diorang bagi nomor giliran spesel. Tak sampai sejam lepas berurusan kat kaunter, passport dah siap.

Aku pun alang2 dah dok kat imigresen ni, aku renew passport aku. Tak tau plak biler nak guna tuh.

Suka dia dok atas kaunter imigresen


Mimi pun nak interprem

*kamera henpon

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...