31 Disember 2010

1st Birthday for Nylea,,,,,

Kejap jer......

22 Disember 2010, genaplah umur Nylea 1 tahun. Blog ni diwujudkan antara lain untuk ceghitakan perkembangan Nylea. Pejam celik dah setahun baby girl baba ni.

Baba love You, Baby Nia Cute Girl........

Dora plak outstation ke Borneo. Malam 22/12 tu baru Dora sampai balik. Mau tak mau terpaksa ler aku arrangekan something sempena ulang tahun pertama yang julung2 kali untuk Nylea. Takder spesel sangat pun, bebiasa jer..... beli kek. Tapi selalu beli kek, mesti makan 2-3 potong jer, lebih masuk peti ais. Jadi aku ajak ler sekali semua anak2 Abg Zumi datang celebrate birthday Nia.

Memula tu gi antar Wina ngaji. Pastu pick up anak2 Abg Zumi, pastu gi amik Wina dari ngaji, pastu pegi kedai beli kek & air. Pastu balik umah baru bole celebrate birthday...... Memula tu Nia nangis gak, tak biasa orang ramai mcam tu kot.

Sepantas kilat tangan Nia capai kek.....


Dah jadi kek perasa rasmi family ni plak.....


Nabil pun tak lepas peluang dengan menongkat kain pelekat mengesot datang utk bergambar.... ahaksss....

Bebudak tu lepak lama gak psal main Wii & X-box.... aku sampai terlelap2 nak tunggu diorang nak balik. Last2 aku yang ajak diorang balik... ye lerrr..... aku nak kena antar... kang lagi lewat mau terlelap terusss.......

Oh Yaaaa.... Happy Birthday Nylea.... moga jadi anak yang soleh & baik..... Juga jadi adik yang baik utk Kak Wina & Abg Nabil.........We Love You... Always.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...