04 Disember 2010

Penang's Haul incl. TL Nissan FairladyZ S130

26 November 2010 yang lalu aku ke Penang atas urusan kerja. Keluar umah 5 pagi nak kejar flight pkul 7pagi kat LCCT Sepang. >>> fwd>>fwd>>> *cepatkan skit, psal ceghita bosan..... [stop]

Meeting kat KOMTAR start 9 pagi.... last2 10pagi meeting dah settle.... What der.......??? Efisen sungguh...... Tapiii....berbaloikah aku ke Penang semata2 untuk meeting 1 jam ajer? Nak lagi best, flight balik aku pkul 10mlm...... Muntah ler aku dok Penang nak tunggu flight balik .......

Takpa... banyak mender semanarnyer bole buat kat Penang. Kengkawan pun ramai. Tapi agenda solo bole gi tetengok mainan apa2 yang menarik...... 1st sekali aku ke 1st Avenue, shopping complex baru bukak sebelah Prangin Mall. Ada Parkson situ. Pastu singgah Parkson Prangin Mall plak. >>> fwd>>fwd>>> *ceghita bosan..... & takda kena mengena [stop] Last sekali aku singgah JJ Queens Bay Mall......

Nilah hasil2 tangkapan kat Penang aritu.... tak best mana pun...... bebiasa jerrr.......

Cubaan utk jadi scupper drain nampaknya disitu .... huhuhu



Caya tak? Ferrari 612 tu harga RM2 lebih jer lpas diskaun....??
Yang biru tu Toyota Altezza Is250, amik sempena member aku si Aidzil.... huhuhuh


Kat JJ QBM aku jumpa mendalah ni. Ada 2 jenis, yang aku amik ni 1 jenis. 1 lagi Fairlady Z Z31. Sebabkan harga dier & tak brapa nak chun yang tu, aku amik yang ni jer lerr..... Tamau jadi orang tamak..... huhuhuh

Walaupun tulisan jepun, aku bole baca. Dia tulis Fairlady Z S130...... Terer tak? entah2 salah


Close up skit jerr.....


Mahal ler TL ni.... Dah ler takda diskaun..... lenkali tanak beli lagi laaa.....

TAPI, semenarnya flight balik aku pkul 11 malam... bukan pkul 10 mlm seperti yg aku sangka..... awal giler sampai kat airport tu......

* gambaq dari kamera mahai... noooo

2 ulasan:

  1. ooo..lain kali nak bunag masa, pi pasaraya Mutiara, banyak aktiviti sihat kt situ..eheheh

    BalasPadam
  2. fuyooo.... mesti best pasaraya mutiara ni..... banyak mainan ker sana....?? huhuhuhuh

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...