11 Januari 2011

Happy 1st Year of Blogging Anniversary

10 Jan 2011 yang lalu (baru semalam) adalah tarikh ulang tahun pertama aku mula blog. Tujuan masa tu sesamar, nampak macam lebih nak merekodkan perkara2 penting atau menarik yang berlaku dalam hidup aku. Sesambil nak imbas balik perkara2 silam. Mungkin jugak nak share liku dan apa yg dihadapi dalam hidup ngan orang lain yang sudi datang blog ni. Kelahiran Nylea jugak menguatkan semangat aku utk buat blog supaya bole aku rekodkan perkembangan dia.

Bila dah lelama skit, browse balik baca apa yang aku tulis... kengkadang macam betul ker aku yang tulis? kengkadang tersenyum sendiri.

Selepas setahun 146 post aku tulis. Banyak gak yg aku tertangguh nak masukkan atau tak nyempat. Antaranya macam trip aku ke Langkawi ngan family November lepas. Paling banyak post psal keluarga aku, psal kereta & psal hobi baru aku, collect keta mainan.

Ok ler, ngan blog memain ni dapat gak lebih 8000 visitors, walaupun aku tak pernah promote blog ni. Target hanya kengkawan yang bebetul rapat & keluarga terdekat saja. Semenarnyer aku tak brapa suka sangat terlalu expose. Ye ker? huhuhuh.......

Post yang paling popular plak psal Sentra N16 aku, diikuti psal design corak ukiran.... banyak aku perati visitor dari indonesia suka pegi kat topik ukiran ni. Yang ke3 post psal keris tajung norhaiza.

Lepas ni aku berharap dapat pelbagaikan topik dalam blog ni. Dan yang paling utama aku harap dapat bertahan update cerita dalam blog ni. Mekasih je ler kat semua yang sudi datang ziarah blog yang tak seberapa ni.

1st post aku setahun yang lalu kat sini.

4 ulasan:

  1. happy blogging anniversary blogger atai!

    BalasPadam
  2. huhuhu... blogger atai yerkkk....? panggil aku atai jerrr......

    BalasPadam
  3. lps nih pergi jakarta bersepah la sentra design mcm tuh...hehehe

    BalasPadam
  4. errr..... yang jakarta tu lawat topic psal ukiran... bukan psal sentra......
    mu baca laju sangat nih.... huhuhu

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...