27 Januari 2011

Castrol EDGE Experience Nurburgring

Amender tuh? Bebelit kan lidah nak nyebut nyer.....? Bila dah berbelit gitu, semestinya best!! huhuhuh....Memang best!!

Semenar Castrol EDGE Experience Nurburgring ni peraduan yang dianjurkan oleh Castrol EDGE pengeluar dan jenama minyak enjin yang famous ... siapa yang tak pernah dengar Castrol aku rasa orang tu tak pernah ada kereta ler kot .......
Hadiah utama peraduan ni, akan dibawa ke litar lagenda Nurburgring di Jerman, diberi kursus permanduan dan peluang untuk memandu BMW M3 E92 berkuasa 414hp atas litar yang berjarak hampir 21km/pusingan (sebagai perbandingan Litar Sepang hanya 5.5km/pusingan) dan sejarahnya bermula sejak 1927 lagi..... WOW..!!! Memang peluang keemasan tulin (bukan Zhulian) untuk kaki kereta macam aku.

Jadi aku tak lepaskan peluang untuk mencuba nasib dalam peraduan ni. Dari takder akaun FB terpaksa create satu semata2 untuk join peraduan ni. Ada 4 pusingan semua sebelum pilih sorang jer menang hadiah utama, setakat ni aku dah lepas 2 pusingan. Sekang berada kat pusingan ke-3. Dalam pusingan ke-3 ni ada 30 jer peserta terpilih. Peserta kena tukar minyak enjin Castrol EDGE kat Castrol Auto Service secara PERCUMA (yahoooo.......!!) dan perlu buat review...... 14 peserta dengan review paling kreatif akan dipilih untuk pusingan ke-4 iaitu Cabaran Di Litar Sepang!! WOW...!! teruja nyer aku... dedoakan ler aku berjaya sampai ke pusingan ke-4 nih......

Selain ke Nurburgring, ada ler jugak hadiah2 sampingan lain macam i-phone & i-pad..... kalu dapat hadiah ni pun dah kira best giler....inikan pula kalu dapat ke Jerman!!

Untuk maklumat lanjut berkaitan Castrol EDGE dan peraduan ni, bole dapatkan di sini.

Aku cadang nak submit review pusingan ke-3 ni pun melalui blog ni..... tak lama lagi keluar ler review aku tuh..... nantikan!!


Layan video nih.....!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...