31 Julai 2010

Nabil At Sungai Chilling 22 May 2010

Berkaitan ngan posting psal Sg. Chilling Mei 2010 yg lpas.

Aku bawak skali Nabil ke ekspedisi nih untuk bagi dia pendedahan. Dia mmg excited. Psal nak pegi redah sungai, aku belikan dia safety jacket untuk langkah2 keselamatan. Bangga sampai tahap poyo plak dia bila bergaya pkai jaket tu hari tu. ahaksss.... bebudak......




Lepas makan & ekspedisi dah nak mula, aku lambat skit. Sebabkan dah terlalu excited Nabil dah tak tunggu aku. Dia jalan dulu ikut group depan aku kat belakang. Hanya masa nak rentas sungai jer aku nampak dia dah seberang sana sungai, aku baru nak lintas. Mcam biasa dia tak tunggu aku.



Hanya bila sampai ke air terjun jer baru aku dapat jumpa dia. Kat air terjun yang tinggi ni selain mandi, Nabil dapat pengalaman baru. Satu, bagi ikan kelah makan. Dua, terjun dari atas batu ke sungai. Ahaksss...... berani gak dia. Aku bagi dia terjun pun psal pkai jaket tu. Tak sia-sia beli.


On da way balik, aku jalan ngan dia. Belenggeng pkai swimming trunk dia ngan jaket tu. huhuhuh. Bila tanya dia kata mmg seronok, kalu boleh dia nak datang lagi..... InsyaAllah.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...