01 Ogos 2010

Finally... The Presage Is Done.

Baru jer balik dari amik Presage. Akhirnya siap gak. 5 minggu, lama btul untuk hanya kerja mengecat untuk luar body saja. Takpa ler, janji semuanya dah selamat. Walaupun camtu aku ni cerewet & detail skit. Jadi banyak gak defect kecik yang aku jumpa. Harap pasni bole antar balik & rectify defect2 tu.

Pasni rileks ler skit aku, Dora dah bole antar amik bebudak nak pegi memana. Pastu bole ler aku antar Sentra aku untuk servis apa2 yang patut.



Takda beza sangat pun, cuma bumbung jer tukar warna. Yang lain pkai warna asal balik. Itu pun workshop tu kata diorang tambah lebih gold dust utk bagi effect lebih skit.

6 ulasan:

  1. bro saya nk tnya pasal presage....klau senang blh missed call saya x no phone, senang ckit borak.....tq nuar

    BalasPadam
  2. atau pn email phone no kt mospeada75@yahoo.com...thanks nuar

    BalasPadam
  3. Nak borak boleh bang.... tapi takut tak kena time, almaklum ler raya nk dekat ni ada sibuk skit....
    kalu bole sms intro dulu yerk... lagi chun kalu boleh whatsapp jerr.... huhuhu....
    apa2 pun nomor tepon akan diemail nanti....

    BalasPadam
  4. err..... bila pikir2 balik... apa kata abg nuar yang antar nomor tepon kat email saya.... ad2803@yahoo.com

    tq

    BalasPadam
  5. Nak tanya dimana tempat senang cari part for nissan presage ni..?

    BalasPadam
    Balasan
    1. err.... tak brapa senang nak cari semenarnyer ... ahaksss....
      bergantung.... kalau parts enjin mungkin bole kenal pasti nomor spareparts... dan cari kat local spareparts supplier. psal enjin nya sama dengan enjin xtrail dan serena kat Mesia.
      kalau tak dapat gak atau spareparts bodypart terpaksa ler order... melalui kedai spareparts atau online... antara nya yahoo auction japan. bawa masuk Mesia melalui easybid.

      Padam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...