20 Ogos 2010

Super Cars, I Just Bought......

Balik semayang jumaat tadi, dapat info dari Dora ada booth jual HW kat Jalan TAR. So aku pegi check it out.

Kebanyakkannyer loose. Yang carded memahal punyer and special.... bukan local market nyer lerr.... Aku tanya, brader tu kata dia biasa jual kat Amcorp Mall. No wonder.

Walaupun loose, tapi memacam ada. Biasa nyer ada, SM ada, TH ada, Super TH ada, Larry's pun ada. Tapi yang tak tahan model 2010 yg tak start jual lagi kat kedai pun dah ada.

Cam biasa aku target Nissan. Carik nyer carik, yang loose tu aku jumpa 370Z variant biru. Pastu jumpa R35 hitam. Pastu jumpa R35 V-Spec SM. Aku pun bayar ler utk 3 nih. Pastu brader tu bukak cerita psal Gallardo Superlegera, Ferrari 458 Italia & Renventon Roadster. Dia kata tak da dlm market lagi. Bila keluar nanti mesti jadi rebutan. Aku pun memang geram dari tadi tapi hajatnya nak control budget. Last2 aku pun terbeli gak ler 3 unit tu. huhuhuhuhu......

The Front

The Rear

Up, close and personal pics of each beauty will be uploaded soon..... stay tune!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...