04 Julai 2010

Hobi Baru :: Toy Cars


Ahaksss......

Nak kata hobi, tapi tak serius sangat. Ni semua hasil keracunan yang ditaburkan oleh wan shah, lood & sarum laa nih......

Bila sebut kereta mainan die cast, kos rendah, Hot Wheels (HW) memang sinonim. Sebelum2 ni bukan tak pernah beli HW. Beli utk Nabil. Nabil pun suka. Tapi akhir2 ni beli utk diri sendiri plak.... huhuhuh.... Masih baru tak sampai 2 bulan rasanya. Jadi collection tak ler banyak lagi. Collect pun pilih2.... tak beli semua, pokai nanti. Hanya pilih kereta2 yang minat dan real life cars. Kalu kartun sangat tak minat.

Pada kalangan collectors HW, Treasure Hunt (TH) unit memang dicari2 sebab limited & rare. Aku tak ler harap sangat nak jumpa TH. tapi pagi tadi masa tunggu kelas taekwondo Nabil, singgah ler kat 7E. Macam tak caya..... ada 3 card jer HW kat rak tu. TAPI salah satu tu TH unit. Ahaksss.... tergelak aku ambik dan bayar.... huhuhu...... Permulaan yang baik......


Selain Hot Wheels, aku pun kumpul gak kereta2 mainan, terutama yang melibatkan kereta Nissan dan kereta2 lain yang aku minat.

3 ulasan:

  1. saya ingin menjual hotwheells kembar honda dlm 1 kotak.harga dlm rm150.sapa berminat sila hubungi jai 012-6633010.tq.

    BalasPadam
  2. uikss...... sempat lagi iklan dalam nih.....
    errrr.... aku anti-honda laaa..... sori.... huhuhuh

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...