27 Julai 2010

My 2nd Treasure Hunt ..... HaHaHaHa

Semalam aku pegi Penang atas urusan kerja. Balik hari. Flight balik ke KL lewat malam. Dah janji ngan Mizar NISMOCLUB Penang utk lepak sama, tapi aku nyer kerja terabis awal. Dia plak hanya bole layan aku lepas office hour. Mizar rekomen aku lepak Queensbay Mall. sementara tunggu dia balik kerja. Aku pun jenjalan situ pergi Jusco section toys..... Adoyai.... rambang mata aku. Banyak gak aku berkenan tapi terpaksa ditapis2, kalu dak abis duit nanti..... huhuhuh

TAPI, aku takleh ler tapis HotWheels Treasure Hunt Gangster Grin yang aku jumpa nih.... hahahahahaha....... mekasih kat Promoter Jusco tu yang "tolong" sepanjang aku dok belek toys...... Aliff..... jasa mu akan dikenang..... huhuhuhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...