11 Oktober 2010

Polish Sport Rim Presage - Part 1

Sport rim ni aku dah antar pegi restore kat kedai masa memula sampai dulu. Memang bersih & berkilat dah. Tapi masa aku antar touch up Presage ni, bengkel cat tu tah apa keje tah, abis kusam & berkurap balik rim aku tu. Memang tak puas hati. Dah ler touch up amik masa 2 bulan, pastu banyak defect.... rim aku pun berkurap sama. Tu dah pesan banyak kali dah tu.... jadi gak. Memang dasar workshop bangang....... (marah ler ni....)

Masa raya kat Kuantan baru ni, sempena tak tau nak buat apa lagi (tu lerr... cuti lama sangat...) aku pun try2 polish sendiri.... menjadi plak tu...... apa lagi continue utk empat2 rim.

Dari sini nampak macam ok jerrr.......

Cuba close up skit.......
Nampak plak kurap2 tu..... basuh biasa tak ilang


Bukan kat spoke ajer, kat bibir pun kurap gak....


Patut finishing chrome macam cermin

Kalu antar kedai ni, mau 2-3 ratus kena pau utk polish. Nanti aku update kerja2 polish dan hasilnya......

2 ulasan:

  1. pas ni mai polish rim keta aku plak..kasi upah Hot Wheels 2 bijik

    BalasPadam
  2. bole..... upah 2 biji HW super treasure hunt untuk polish 1 rim........

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...