12 Januari 2012

Toowombaa


Kat jalan Genting Kelang Setapak, ada kawasan komersil baru naik. Dok perasan lama dah satu banner restoren steak akan dibuka kat situ. Memang target nak gi test ler bila bukak nanti.

Aritu masa cuti krismas aku dok KL, Dora n anak2 plak balik kuantan. Aku tak ikut psal ada event ngan bebudak Nismoclub 25 Disember 2011 tu. 24 Disember tu, taktau nak lunch kat mana.... tetiber ajer teringat plak kat restoren ni... apa lagi... singgah lerrr......

Restoren ni 2 tingkat 1 lot. ID dia banyak kayu maple, macam style western cottage gitu. Spesialised hidang western food mcm grilled steak, daging2 halal dari australia. Paling top of the range, wagyu steak laaa....Selain makanan yang masak, kat sini gak jual daging2 mentah. Bole tahan gak pilihan makanan. harga pun stendednyer harga. Mcm wagyu steak tu hampir cecah RM100/hidangan. Ahaksss.....

Tapi aku pilih hidangan yg biasa je lerr..... Lamb Chop.....










Wow.... 5 keping lambchop per hidangan...banyak betul. aku pun kunyah ler pelahan2. Dari segi rasa best gak. Fresh lamb. Tapi psal banyak sangat akhirnya aku give up, masa tu dah start rasa muak.... sekeping aku tak dapat nak sumbat dah dalam perut.... huhuhuhu

Salah satu hiasan kat restoren nih.....


* da repeat sekali lagi ke toowombaa ni... len kali update.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...