07 November 2011

Castrol EDGE Car Club Contest 2011

Dapat invitation dari castrol utk join peraduan ni. Rasanya sangat senang kalu nk dibandingkan dgn peraduan castrol yg aku join sebelum ni. Tambahan plak sentra tu mmg dah tiba masa untuk salin minyak enjin. Chantek gak utk aku cuba nasib sekali lagi. Mana ler tau ada rezeki bole tukar minyak castrol baek nyer free ajer… huhuhu

Untuk pusingan pertama, kena antar gambar bersama kereta dan buat caption berkaitan castrol. Hmmmm… malam trakhir sblm tarikh tuyup tu aku gegas ke parking keta basement, ada area kedai kt umah aku yg aku tau selalu lengang.

Inilah hasil yg dibuat secara gelabah…dan poyo....





alhamdulillah, aku tak tau gambar yg mana satu, tapi aku terpilih ke peringkat seterusnya. Yang pasti dapat tukar minyak enjin free… huhuhu. Pasni ada acara konvoi, dyno & autokhana. (Byk betul acara)

Hadiah2 dlm acara2 lain nanti kalu dapat kira bonus.
posted from Bloggeroid

2 ulasan:

  1. Huyooo, mmg power tag line ko, konfem menang, kalau tak menang judge dh kena bli... konfem...

    BalasPadam
  2. ok ler... dpt tukar minyak enjin free... huhuu

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...