04 November 2011

Berdey lagi :( … da tua… ahaksss

Pejam celik jer da berdey balik. Cpat betul. Makin tua daaa… dulu masa kecik tak sabar nak tunggu berdey, bukannya psal ada orang selebret pun, cuma tak sabar nk besar n matured cecepat. Bila da masuk umur 3 abad ni… alahaiii… malasnya nk tempuh berdey. Bbrapa tahun lagi cecah umur akan hadapi 'mid life crisis'… :O Ahaksss… Camna pun aku pohon dari Allah agar berkati hidup aku dunia akhirat. Amin.

Hari berdey, aku tetap kerja. Tak amik cuti. Psal byk kerja nk settle. Waktu lunch ingat nk makan spesel skit laa ngan sesapa yg ajak aku makan. Tapi tunggu sampai waktu lunch, tada sapa ajak. huhuhu. Dora pun ada hal.

Hmmmm… takpaler… Aku pun bercadang nk beli kek utk bbudak opis. Bole makan reramai.



Kat secret recipe Sogo ting.6 masa beli kek, tengok menu lunch macam menarik gak. Hmmm… mkn sini je ler.


Nasi goreng n satey. Nampak macam sedap. Tapi … hmmm… dgn harga RM20 lebih… sekali ngan air teh ais limau…tak padannn… tak padan langsung. Huhuhu

Lepas makan pegi ting.5 Sogo plak utk beli hadiah berdey utk diri sendiri. Tapi Dora pun sponsor gak separuh utk hadiah berdey ni. Huhuhu… tq Dora.


Mender ler yg aku beli ni? semenarnya tak berapa minat nk beli mendalah ni. Cuma sgt diperlukan nanti masa cuti CNY tahun depan…Utk ekspedisi ke Mulu, Sarawak. Utk protect dan jamin keselesaan kaki, mahal sikit pun ok laa. Harap berbaloi ngan harga yg aku bayar.

Ehhh… tapi ngapa beli hari berdey gak? psal aritu aku amik membership world of sport. Bayar dlm RM 30 lebih, dapat beg galas free. Sekang ni depa ada sale. Kalu member, tambah lagi diskaun 10% utk setiap sale item. Kalu beli hari berdey ada lagi diskaun 5%. Wah… berbaloi ni. Utk brg yg aku nk beli ni ada 30% diskaun.


ini laa kasut yg aku beli. Mmg style kasut hiking, byknyer spesen jerr… ngan warna earthtone… mmg nmpak bosan. Aku pun kureng gak. Tapi tada pilihan.

Lepas beli hadiah berdey utk diri sendiri, balik opis bawak kek. Bebudak opis pun selebret ler berdey aku mungkin trpaksa selebret psal nk makan kek. Huhuhu. Camna pun mekasih kat bbudak opis, ada gak org selebret berdey aku. (Gambar takder plak ngan aku)

Nak amik kesempatan ni utk ucapkan penghargaan tima kasih atas ucapan dan doa semua orang yang disampaikan melalui sms, whatsapp n FB.


*Posting terabur skit psal post ikut henpon. Nanti adjust balik.
posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...