12 Julai 2011

Wina at SuperGT 2011

Tahun lepas, Wina dah pegi SuperGT. Tahun ni dia jadi pengikut setia aku ke SuperGT sekali lagi. hahahaha......

Cam biasa aku akan cuba bawak budak sorang untuk bolehkan masuk kids pit walkabout SuperGT. Jadi aku ajak Nabil, dia tamau ikut, aku ajak Wina dia tamau ikut, aku ajak anak buah aku Hilmi tamau ikut. Hilmi plak bgtau kat anak buah aku sorang lagi, Yan, dia nak ikut, tapi pagi tu dia ada kelas tambahan. Kang lambat melepas plak kids pit walkabout tu. Tengah pening2 nak bawak sapa, Wina akhirnya volunteer utk ikut aku..... huhuhuhu

TAPI yang tak best nyer, tahun ni kids pit walkabout diorang combinekan dengan walkabout biasa tu. Jadinyer serabut balik laaahhh. Nak kena berebut ngan "budak2 besar" bersesak-sesak tambah serabut ngan geng2 DSLR. hmmm..... hampehsss...... cuma yg ok pun psal dapat masuk free. Kalu tahun lepas dapat banyak gambar di pit bersama RQ & driver masa kids pitwalkabout ni. Tapi tahun ni haraaammmmm....... yg RQ pun tamau datang dekat psal ramai sangat orang dok kerumun. Sourvineer pun alahaaiii....... Kesimpulannya walkabout tahun ni tak best langsung.........
serabut... serabut........

amik gambar sendiri jerrr.......


Layan sengsorang.... huhuhuh

Sibaik masa dok jalan2 tu terserempak ngan RQ. sempat ler amik sikit gambar sebagai pengubat dukaa..... huhuhuhu


Tahun depan tak tahu ler camna. Harap2 organiser boleh asingkan kids walkabout ngan walkabout biasa. Bagi spesel skit lerr... kesian kat bebudak yang nak gi walkabout tu. Kesian gak kat bapak bbudak tu.... huhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...