31 Julai 2011

BANDAI 1:43 GT-R Set

Sharum offer aku ngan BANDAI GT-R set ni. aku mmg takleh nak tolak ler bab2 Nissan ni. tambahan plak set ni dapat 2 model, GTR olskool PGC10 dan GTR terkini R35. Mana boleh tahan godaan.

Aku ingatkan bole display terus.... tapii......

kotak depan

kotak belakang

komponen2 dalam kotak
Ghupanya kena pasang ikut parts2 yang diprovide sekali. masalahnya aku malas, yang kedua takder alatan (dengar citer kena ada spesel cutter) kalu nak pastikan pemasangan kreta tu kemas & chantek!! yang ketiga malas.... eh da sebut malas yer tadi.

manual tulisan jepun
sebab tu aku pack balik semua parts2 tu sumbat balik dalam kotak. ltak balik kat almari. tatau aku bila ler aku ada masa yang pasang mender2 nii......bior ler dulu.

2 ulasan:

  1. Ala, manual ada. Meh aku pasangkan.
    Nnti aku anta invois 'caj pemasangan + claim milage'.

    BalasPadam
  2. wokey!!bole dipertimbangkan....

    ada register PKK & kem kewangan?
    nak buat secara bon pelaksanaan atau retention sum? Salinan insuran dan bank gerenti jangan lupa submit yerk.

    ;P

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...