27 Jun 2010

Wina at Super GT 2010 Sepang

19-20 Jun 2010 yang lepas, acara tahunan yang memang tiap2 tahun aku tunggu, Super GT datang lagi. Dulu dipanggil Japan GT. Daripada 1st time Super GT main kat Sepang sampai sekang, tiap-tiap tahun aku tak pernah miss utk datang layan. tak tau naper, mungkin kereta yang race dalam Super GT ni adalah model kereta yang sama dijual oleh pengeluar2 kereta. Mungkin psal race format dier yg serentak antara kategori GT500 & GT300 buatkan banyak aksi potong memotong lebih layanz. Dan kemungkinan besar gak, psal amoi2 Race Queen yang seksi jadi penyeri sepanjang racing event. huhuhuhu

Dulu tiket boleh kata murah gak. Memula diperkenalkan pit walkabout aku tak lepaskan peluang utk masuk pit dapat lebih rapat dengan driver, kereta & race queen. Tapi sampai 1 tahun tu, dah ler bayar agak mahal, tempoh masa pendek jer kat pit tu dan yang paling tak best bila terlalu ramai sangat orang masuk pit terpaksa berkerumun berebut2 utk amik goodies & amik gambar. Demam orang ramai ngan kamera DSLR pun wat rimas jer dalam pit tuh. Aku pun jadi hilang selera nak masuk pit lagi. Tapi sejak 2-3 tahun kebelakangan ni, diperkenalkan Kids PitWalkabout, percuma utk kekanak pada hari sabtu. Lebih selesa, tak yah berebut & budak tu diberi layanan isteimewa. Aku pun wat strategi baru utk masuk pit, aku bawak Nabil. ahaksss.......

Tapi tahun ni aku ajak, dia takmau, sebaliknya adik dia Wina plak nak ikut. ahaksss...... pelik gak memula tu. Wina kata dia nak rasa macam mana nak masuk pit. Takper ler, janji dapat masuk pit...... huhuhu

terik hari tu. sibaik bawak sunblock.....











ngan wakisaka-san & loterer, champion tahun lepas & pendahulu point sekang


2 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...