25 Jun 2011

Calsonic Team IMPUL :: Keychain

Salah satu buah tangan aku bawak balik dari Super GT kat Sepang baru ni. Dapat kat booth IMPUL. Ikut citer hanya ada 3 unit jer tinggal. Walaupun agak mahal, tapi demi untuk minat terhadap mendalah2 yg sedemikian ghupa, maka aku pun beli gak laahh......


Kecik jer keta ni.....aku rasa dalam scale 1:70 gitu...... Tapi tetap detail.....& kiut.....



Entah hapa ler yang ditulis kat belakang & bawah kotak ni..... yang aku tau ada bateri. Aku rasa bateri untuk nyalakan lampu depan keychain ni kot.....


 

Walau apa pun, keychain ni akan remain dalam packaging... takkan di buka.....

lagi satu posting yang takda makna semata untuk penuhi KPI.... ahaksss....

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...