24 Jun 2011

2nd Trip to Lawas :: Golden Lounge

Cerita agak lama dah berlalu.... tapi aku tarok gak ler dalam ni.....

25/5/2011 yang lalu aku berpeluang untuk sekali lagi ke Lawas Serawak atas urusan kerja. Trip kali ni beza sikit dengan trip pertama dulu yang pergi melalui Miri. kali ni kitorang pergi melalui Kota Kinabalu.... road trip ke Lawas. Kenapa..?? psal tiket flight dari Miri dah abis masa tu, psal kat Sabah Serawak tengah musim perayaan Pesta Keamatan & Pesta Menuai.....

Kita start dari KL laahhhh....

Nak ikutkan selalunya outstation diorang antar pkai AirAsia. Tapi kali ni mungkin psal takda tiket sangat, pegi naik MAS balik naik FireFly. Nak pegi tu aku ke KLIA dengan ERL. Dlm ERL agak ramai. Yg ajaib skit, ada amoi sanggup duduk sebelah aku walaupun ada byk lagi seat yg kosong. Kalu nak ikutkan muka aku yg ganas macam perogol bersiri ni payah amoi/awek nak dok sebelah.... huhuhu

dalam golden lounge
Sebabkan nak dkat pkul 2, tak makan lunch plak tu, jadi agak kelaparan dibuatnya. Smpai kat KLIA, terus masuk n tuju golden lounge. Belasah makan bebetulnya smpai da tak bole sumbat lagi dibuatnya. Lama gak tak makan bebanyak gini.

starter....

... errr.....Tak best....
ok lerrr.... 3.5 bintang dari 5

pencuci mulut

masa untuk boarding... dengan perut yang penoh.....

Aku ingatkan dlm flight takda makan.... Ghupanya ada. Lerr.... Aku mintak ditapaukan ajer psal mmg dah takder ruang nak sumbat dah dlm perut ni.

... bersambung....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...