28 Jun 2011

2nd Trip to Lawas :: Cititel Express Kota Kinabalu

.... sambungan dari sini.

Smpai a/port kk, amik teksi ke hotel. Check in masuk bilik, aku senyum. Nak declare, iniler bilik hotel paling kiut AKA kecik pernah aku dok. Saiz bilik dier ngam2 1 katil double. Ada ler laluan/lega tak sampai 1 meter dari katil ke dinding perimeter bilik tu. Walaupun gitu, facility yg ada dlm bilik bole kata ckup. Ada hairdryer, safety box, toiletries. water dispenser, iron n ironing board plak diorg sediakan belah luar guna secara kongsi.


hahaha..... dah nampak macam saiz stor plak.....

bole tersepit kaki dibuatnya lalu tepi katil ni..... huhuhuhu

shower dier power gakk.....

walaupun kiut tapi bilik air dier kemas & moden


kat console ni abis semua facilities diorang sumbat.....dengan serabut dan bersepahnya... hahaha
 Sesuai ler ngan nama dier express.... mmg express..... tak yah jalan jejauh nak ke toilet atau pintu keluar. selangkah dua dah sampai... ahaksss....Aku pun dok situ express gak.... sampai dlm pkul 7 mlm, check out dalam pkul 6 pagi.

lpas layan cerita nora elena kat tv3, aku kluar. Ngan jalan kaki, tempat dituju centerpoint. Tengok kalu2 ada mainan2 yg menarik. Pas tu aku tuju ke pasar malam belakang pasar filipin. Memang meriah, besar dan unik kalu nak dibandingkan ngan psar mlm kat semenanjung.

.... bersambung lagiiii.... huhuhu... konon suspen ler nih.....

errr...... gambar mmg out..... pkai kamera henpon chokia aku..... dah itu jer kamera yg aku ada masa ni. antara gambar2 akhir sebelum menamatkan perkhidmatannya.....

2 ulasan:

  1. Alamak, baru book cititel ni smlm...alahai comelnya bilik....patut dia org ckp x sesuai kalau dtg dgn anak2 semua...sbb sempit....huhuu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. yep... seperti namanya... Cititel Express..... mmg Express.... ahaksss....!!

      Padam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...