13 November 2010

Zoo Birthday Party at Putrajaya 31Okt2010

Event ni di'orgnise' oleh Wati & Kak Nonie untuk meraikan birthday sesapa yang jatuh dalam waktu2 terdekat. Aku pun termasuk list, itu pun memula tu, diorang tak perasan. Makanan macam biasa potluck. Bahagian aku, Dora masakkan Spagheti & buat Coleslaw. Lenlain makanan, Laksa Penang, Nasi Jagung, Nasi Lemak, MiHun Goreng, Sate, Nasi Himpit dan memacam lagi laaa.......

Apa yang unik party kali ni, tema bukan sekadar warna saja, tapi Zoo Party. Semua yang datang kena pkai baju yang bertemakan binatang kat zoo..... Binatang sangat ler kan? huhuhuh...... Untuk bekerjasama ikut tema, dan tamau beli baju binatang yang tak tau bila lagi bole pakai, aku guna kadboard & crayon ajer untuk buat headgear untuk Nabil & Wina. Mmg cheapo......

Nabil ngan kepala singa.....


Wina ngan mousedeer

Something extra sikit, Wati buat surprise jemput Uncle Bobo the clown. Bobo ni kira ok ler wat bentuk guna belon..... tapi aku perasan dia macam memalu gitu. Badut yang pemalu.... ahaksss....... Lepas buat belon untuk bebudak, mintak Bobo organisekan game. Konon untuk memeriahkan ler party tu. Tapi aku tengok macam bosan jer game dia. Last2 aku take over buat game aku sendiri. Memang aku da wat homework & prepare seskit game untuk party ni, just in case. Sibaik game yang aku buat tu kira ok ler, nampak bebudak happy. Pas penat, aku break kejap, Cik take over wat game dier plak.

Uncle Bobo wat belon....

Uncle Bobo, badut pemalu..... huhuhu


Wina ngan belon dia pemberian Uncle Bobo


Kek birthday... bukan 1, bukan 2.... tapi 3!! ahaksss.....


Nylea ngan baju biri2. CikTi dia tolong belikan.....


Ahli baru dalam keluarga.... Nushi & Adib The Bees. Errr..... mana satu Nushi mana satu Adib aku pun tak tau.... huhuhu

2 ulasan:

  1. ni blog sdri la ni. follow lah. tp byk kosong g lah. xsempat nk buat ape. eh mne de, x beli pon laptop .

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...