30 November 2010

TOMICA LIMITED:: Nissan GTR Safety Car & Tokyo Smart Driver



Terus jatuh chenta kat Tomica Limited ni lepas tengok entry kat Kown. Siut tul...... mana ler dia dapat. Lepas marah2 dia psal dapat mendalah ajaib ni, terus dia ngaku ada lagi kat kedai. Aku tak kira, aku nak gak.... last2 tah apa2 ler jgak yang mamat Kown ni sound gangster kat Sg Wang, maka pada suatu pagi yang indah 12 Nov 2010 yang lalu dia bagi kat aku GTR berkembar ni...!!! yahooooo....... e eh... silap... bukan bagi, tapi kena bayar ler....... Baik tul Kown ni, tak mark up pun..... Tolong ikhlas katanya......!!! bukan Scupper Drain...... huhuhuh......

Lemkali kalu ada mendalah ajaib camni jangan lupa aku yerkkk...... huhuhu

Model tangan Cowboy75 dalam bilik meeting Tingkat 11


Pandangan belakang kotak


Bukak plastik balut....Waaaa.... bole bukak macam buku...... jakun... jakun.......


Bole letak atas meja camni...... best... best...... memang puas hati

Mekasih Kown........

*Gambar dari henpon Choii-kiaa


2 ulasan:

  1. kuang hajaq pggil aku scupper drain.. no hal beb..ada je nissan aku bgtau ko lps ni..price retail..heheee lol

    BalasPadam
  2. wei... aku tulis "bukan scupper drain".....baca elok2.... huhuhuh

    ok brader retail price!! ahaksss.......

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...