29 November 2010

Maisto Custom Shop Fifty5's :: '72 Datsun 510

Finally .... they're completed! Last Friday (26Nov2010) pegi Penang atas urusan kerja, saja amik tiket flight balik lambat bagi peluang & masa untuk meronda dan hunting toys..... Tak sia2.... aku berjaya jumpa unit terakhir untuk aku completekan Maisto Custom Shop Fifty5's :: '72 Datsun 510 kat Parkson Prangin Mall.

Sebelum ni dah completekan Datsun Truck 620 & Nissan 370Z. Sekang ni ketiga2 nya dah complete.......



Thanks cowboy75 for this.............


Penang mallliiii.......


Catalog Maisto 2010..... semua nissan/datsun kat belah kiri tu dah complete.

*gambar by henpon Choi-kiaaa

5 ulasan:

  1. Congrats! Bila nk upload kete yg aky jual kt ko tuh? ke yang tu ko bagi anak ko? ;)

    BalasPadam
  2. errr...... yang mana satu ni? bayk sangat aku beli dari ko.... huhuhuhuh

    BalasPadam
  3. bro klau ade yg nk letgo utk datsun 510 tu kasi halo ye..012-5246876

    BalasPadam
  4. yang ada tu bukan utk dijual..... tapi kalu terjumpa memana aku bgtau....

    BalasPadam
  5. tanpa nama

    aku terjumpa 510 warna biru & merah-putih tu kat TRU alamanda putrajaya tadi.

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...