21 Julai 2012

I'm Back!!

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA!!!

Fuuuhhhhhh....... laaaaammmmmaaaaaaaaaa nyer aku menyepi dari dunia blog ni. Ahaksss.....

Ada komitmen lain yang perlukan aku bagi tumpuan sepenuhnya.... Alhamdulillah komitmen tu dah lepas 14 Julai 2012 baru ni. Walaupun da lepas tapi tatau lagi results camna.... kena tunggu November 2012, baru dapat results. Walaupun tak berapa yakin ngan apa aku buat, tapi aku doa dan sangat berharap luluslah kedua2 paper..... bukan apa, kalu nak repeat balik tahun depan, kang sunyi balik blog nih.... ahakssss......

Sepanjang menyepikan diri semenarnya byk gak perkara yang dilalui.... kalu ada masa aku updatelah.

Hari ni pun 1st day Ramadhan kat Malaysia..... jadi nak ucapkan Selamat menjalani ibadah puasa & ibadat2 lain. Harap peluang yang ada digunakan sepenuhnya oleh kita utk mendapat keredhaan dan rahmat Illahi. Insya Allah.....

Apa2 pun ucapan recycle tahun lepas bole guna...kat sini.

errrr...... kena letak gambar ni.... kang tak berseri plak post nih.......



Gambar kejadian Januari tahun ni.... trip ke Mulu.... nantilah kongsi gambar n ceghita......

ok.... nak keluar beli barang nak masak utk bukak posa kang..... arini bukak posa reramai adik beradik kat putrajaya.....


1 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...