22 Julai 2012

Concord Hotel Shah Alam

Alamak...... ni bila nyer ceghita nih....?? aku dah save gambar dalam blog ni lama.... cuma tak sempat nak publish jer. yang aku ingat aku pegi concord shah alam ni psal ada bengkel yang aku kena attend....2-3 malam gak ler. memandangkan tak berapa nak ingat.... layan gambar je lerrr..... ahaksss.....

column bapak besar kat main lobby

bilik sederhana ajer.....

toilet


dalam closet..... ada security box

king size bed

study table


View dari dalam bilik

TV ketinggalan zaman & mini fridge

toiletries percuma dalam toilet

view dari lobi lif, nampak plaza masalam n swimming pool

view dari bilk, masjid shah alam ketika senja

Nak citer F&B concord ni..... memang best makanan kat sini....


ada live music.... layman.... siap bole request lagu
Antara yang best F&B sini, pasta dia..... bole customised ikut selera kita..... ada borang special utk order.... mintak jer camna yang kita nak..... chef akan masakkan


yang ni chef tu yang suggest kat aku..... sluurrrpppp..... e eh.... posaaa..... tak leh lelebih....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...