18 Januari 2014

EBBRO 1:43 NISSAN GT-R NISMO GT3 N24 2013

haiiihhh.... tatau lah kenapa payah sangat aku nak update blog ni.... nak kata takda mender nak share, banyak gak.... cuma mood nak menaip tu yang takda....

Kali ni entry yang senang sikit lah... takyah karang citer pepanjang.

Tapi tak best plak kalu takder citer langsung..... citer lah sikit...... citernya begini

Memula dapat tau kewujudan GT-R limited dari GT6 ni dari Sarum. Dia post dalam group wassap. Memang terliur sejak tengok gambar2 dalam group wassap. teringin sangat nak... Mau taknya.... NISSAN tuu... my feberet..... tapi macam tak mungkin aku nak beli, psal aku takda PS. Beli memahal sekali ngan CD PS3, pastu CD tu tak pkai... macam membazir ler plak. Sarum kata CD tu boleh jual.... masalahnya aku tatau nak jual kat sapa? Satu kerja ler plak nak mencari orang yang nak beli....

Dok dalam kotak lagi



Nak dijadikan jodoh aku dengan GT-R GT6 ni, dalam group wassap yang lain plak, dapat tau Heri nismoclub Kuantan cadang nak beli CD GT6. Aku pun terus dapat idea.... inilah peluang terbaik untuk aku buat deal dengan Heri dan GT-R GT6 akan jadi milik aku...hahahaha. Aku deal ngan dia belikan CD GT6 tu kat dia. Dia pun setuju. Aku pun deal plak ngan Sarum utk tau mana lokasi utk beli GT6 Collector's Pack. Collector's Pack ni, selain CD game, dapat sekali GT-R 1:43 ni, kad 3D dan booklet. Nanti lah, kalu sempat aku share kandungan Collector's Pack yang lain. kali ni konsentret kat GT-R jerr....

Berbalik pada citer.... Sarum pun bgtau lokasi rahsia utk beli Collector's Pack tu. Setelah cubaan pergi kali perama tak berjaya, psal kedai tu punya bisnes hour dia pelik sikit. Kali kedua aku pegi, Sarum nak temankan. Kat kedai tu tanya... orang kedai tu boleh kata...."Sulaaa abiss wooo...." Adeh.... luruh jantung aku.... harapan berkecai. Pastu dia kata... " kijap aaa... saya check duluu...." pastu dia call tah sapa.... cakap apatah dalam bahasa cina.... angguk2.... pastu dia letak tepon.... dia pun kata ..."Ada satu ... bole beli" ..... wow...... gembira aku..... tercapai gak impian. ahaksss....

Malam tu kebetulan ada TT nismoclub... Heri plak turun dari Kuantan... chantek sangatlah... aku pass kan CD GT6 tu. Oh yerr... lupa nak citer... Heri ni tokey kedai tepon kat Kuantan. Sebelum ni, powerbank aku dah kong.... ada order powerbank baru ngan dia. Dia pun ada rekomen powerbank yang power dan ori. Pastu dapat idea, buat sistem barter.... aku amik powerbank dari dia.... dia amik CD GT6 dari aku...

Dipendekkan citer.... sekang ni GT-R GT6 ni dah jadi milik aku... sekadar berkongsi kegempakkan GT-R 1:43 aku sharekan sikit gamba.... layan....

keluar kotak pelan2.....
Pandangan sisi
Belah depan plak
Ni dari atas.....


Spoiler penyidai baju
sluuurrrpppp.......


Nylea nak gak interprem, jadi model.... huhuhu


Ehhh... apsal banyak plak gambar dari belakang ni....??
Nah... baca seniri lah... apa ada kat belakang kotak ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...