25 Mac 2013

Post Terperam :: I-City Shah Alam

hahaha.....

ni 1 lagi port terperam.... ceghita outdated.... tapi ada related ngan citer kat http://naza-atai.blogspot.com/2012/07/concord-hotel-shah-alam.html. masa aku pegi i-city tu tak siap 100% lagi. rasanya sekang da tak sama dah.... yang latest aku tau siap ada water theme park.

masa dok kat hotel concord Shah Alam, Dora bwak bebudak tido kt hotel tu sekali. 1 malam tu aku ajak diorg gi jenjalan kat I-city. Saja nak tengok, dah kechoh kata best kat i-city tu kalu memalam tengok lampu. tapi Dora n Nabil tamau ikut... so aku bwak Wina & Nia jer lah.

Yang aku ingat ada 3 mender jer masa tu. ada tempat snow, tempat lampu memacam bentuk & tempat game& ride untuk bebudak. Masuk tu free jer kecuali yang snow tu kena tambah duit. mahal gak...tu tak termasuk sewa baju sejuk. tak ingat plak aku brapa. Wina bersungguh pujuk aku utk masuk. tapi aku bagi alasan kata lenkali lah datang sekali ngan mimi & abang. Sibaik dia terima. pastu layan diorang naik ride n jalan kat park yang ada lampu2 tu.

Masa nak balik jer aku terkejut ngan caj parking.... tak ingat plak brapa tapi tinggi gak. tapi bila pikir balik, kira parking tu consider bayaran masuk ke i-city tu lah. 

OKlah.... nak kelentong apa lagi pun tatau.... layanlah gambar yg tak seberapa ni....













Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...