24 September 2012

Kek Lapis Dayang Salhah, Kuching Sarawak

Lepas bekfes makan mee kolok hj salleh, aku request nak beli kek lapis. ye ler.... wat jadi buah tangan utk family kat semenanjung. mintak member ni tunjuk tempat yang paling femes. dia bwak aku ke kampung gersik. kampung gersik ni ghupanyer tmpt yang aku dinner malam sebelum tu. Nama kedai tu Kek Lapis Dayang Salhah. sebelah jer ngan restoren Barok Village. cuma kali ni pegi ngan keta. semalam naik sampan.

bahagian depan kedai

Sampel utk cuba... memacam perasa ada. yang ni baru sebahagian dari sampel

ada yang kena letak dalam peti ais

Suasana dalam kedai

Ada yang open jer kat rack
Penat gak nak memilih perasa kek lapis yang nak dibeli. harga plak berpatutan bermula dari RM10/bantal ikut rasa dan jenis. kalu beli lebih RM100, dapat free 1 bantal kek yg harga RM10. aku pun kaut lah sampai lebih RM100.... ahaksss.....

tolong bungkus utk masuk flight

banner depan kedai

siap utk nek flight

oohhh.... siap ada sticker fragile
Memang tak mengecewakan rasa kek lapis dari dayang salhah. mmg rekomended utk sesapa yg nak beli kek lapis kat kuching.


1 ulasan:

  1. Assalam...kalau nak kek lapis yg moist & sedap.. blh try Mira Cake House jgk..area dyg salhah tu..kalau blk Kch..saya salu beli bwk blk semenanjung utk jamu2 org opis..hehe...

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...